Problemen met onze
website...?
Hoewel we onze nieuwe website met veel zorg hebben gebouwd, kan het voorkomen dat u onverhoopt op een probleem stuit. Op deze pagina behandelen we enkele Hulponderwerpen.
Foto's
openen niet in een nieuw
venster!
U klikt op een foto voor een
grotere weergave in een nieuw
venster, echter er gebeurt niets?
Zorg ervoor dat uw beveiligingsinstellingen dit toestaan, anders kunnen
er mogelijk geen nieuwe
vensters automatisch geopend worden!
U dient het fotovenster handmatig weer te sluiten omdat het geen pop-up
betreft, maar de website probeert een nieuwe pagina te openen met
daarin enkel de foto. Hiervoor is gekozen om problemen met pop-up
blockers zoveel
mogelijk te vermijden. Wanneer er onverhoopt toch geen nieuwe pagina
verschijnt, wordt het automatisch openen van nieuwe vensters
waarschijnlijk geblokkeerd door uw browser -en/of
beveiligingsinstellingen.

Controleer of het formulier
volledig en juist heeft ingevuld.
Een melding verschijnt wanneer u een veld niet, of niet volledig heeft
ingevuld.
Herstel de fout en probeer het opnieuw wanneer u een foutmelding ziet,
of een invoervlak geel kleurt.
Er gebeurt niets wanneer u op de
verzendknop klikt.
Heeft u geen fout gemaakt in de invoervelden? U kunt het
formulier
altijd resetten door op de tekst 'Formulier leegmaken' te klikken.
Verder loont het even gedult te hebben waneer u bestanden heeft
geupload; -De bevestiging verschijnt pas nadat de bestanden zijn
verzonden.
Heeft u bestanden proberen mee te
zenden?
De ondersteunde bestandsformaten voor de eerste twee uploadslots zijn:
jpg, jpeg, gif, png, bmp (enkel
afbeeldingen zijn hier toegestaan)
De ondersteunde bestandsformaten voor het laatste uploadslot zijn:
doc,
docx, pdf, txt (u kunt hier
zowel een afbeelding als tekstbestand toevoegen). U kunt het
formulier
altijd resetten door op de tekst 'Formulier leegmaken' te klikken.
Zelfs als wij uw bericht hebben ontvangen maar nog niet direct uitgebreid kunnen beantwoorden, zullen we tenminste een bevestiging sturen dat uw bericht ontvangen en in behandeling is.
Wanneer het desondanks niet lukt een bericht te verzenden middels
het
formulier, duidt dit mogelijk op een tijdelijk probleem met de
e-mail server. Gebruik in dit geval ons e-mailadres:
om handmatig een bericht te zenden middels uw eigen mailprogramma.

Controleer of html adressen
volledig en juist heeft ingevuld.
Let op "www." voor een adres of ".htm" ".html" achter directe
linkinvoeringen.
Controleer verder of niet op een link uit uw browsergeschiedenis klikt,
of een oude, reeds veranderde link uit uw favorieten gebruikt. De site
is volledig vernieuwd, dus oude verwijzingen naar pagina's en/of
plaatjes zullen niet meer werken. Soms loont het dan ook uw browser
geschiedenis en cache te legen, zodat alle tijdelijke informatie van uw
computer verdwijnt en de pagina's opnieuw van de server worden geladen.

Stuur ons een bericht en wij proberen
het zo spoedig mogelijk op te lossen.
We hebben de website volledig opnieuw opgebouwd en getest. Het kan echter natuurlijk voorkomen dat er nog ergens iets mis gaat. Een plaatje wat niet werkt, een pagina met kuren in een bepaalde browser... Hoewel we hopen dat zich geen of minimaal zulke 'bugs' voor doen, kan het helaas voorkomen.
In dat geval willen wij u vragen ons een mail te sturen via uw mailprogramma naar
met een
zo uitgebreid mogelijke omschrijving van het probleem en eventueel
wanneer het zich voordoet.
Ook is het van belang dat u even vermeld welke internetbrowser en
versie u gebruikt. Gebruikt u als onderwerp van het bericht a.u.b.
"Bugmelding RPV Website".
We zullen de oorzaak van het door u gemelde probleem proberen te
achterhalen en zo spoedig mogelijk oplossen. Bij voorbaat
dank voor uw bericht!
Home
www.rpaapenvoegwerken.nl
